Vissza a kezdőlapra


EUB utasbiztosítás
40€-s kérdés! Horvátországi nyaralás FACEBOOK oldal Horvátországi nyaralás E-mail küldés Horvátországi nyaralás YOUTUBE oldal Horvátországi nyaralás TikTok oldal

Pakostane Laguna apartmanházak árai és foglalása Donji Karin Apartmanházak árai és foglalása Karin Gornji Laguna apartmanházak árai és foglalása

Általános Szerződési Feltételek- ASZF

Kérjük, hogy mielőtt elküldené foglalását, figyelmesen olvassa el az általános szerződési feltételeinket, Ön ennek jóváhagyásával elfogadja a benne foglaltakat.

Rozgonyiné Szemán Judit e.v. adatai:

Cím: 2030 Érd, Facélia utca 17/a

Levelezési cím: 2030 Érd, Facélia utca 17/a

Adószám: 90479133-1-33

Honlap: https://www.horvatlaguna.hu/index.php

Bankszámlaszám: OTP Bank Nyrt. 11773425-07191282

Iban kód: HU43 11773425-07191282-00000000

Swift kód: OTPVHUHB

Tárhelyszolgáltató adatai: INTER.HU Kft.(Székhely: 2030 Érd, Diósdi út 18.,Elérhetőség: info@inter.hu)

Szállásfoglalás és Jogi Feltételek

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazzák a Rozgonyiné Szemán Judit e.v. (cím: 2030 Érd, Facélia utca 17/a, adószáma: 90479133-1-33) által üzemeltetett www.horvatlaguna.hu weboldalon közzétett apartmanházakat, szállásokat, továbbá tartalmazzák az apartmanházakat, szállásokat igénybe vevő, lefoglaló Vendégek jogait és kötelezettségeit.

A www.horvatlaguna.hu weboldal és a horvatlaguna.hu facebook oldal által közvetített szálláshelyek foglalására a jelen feltételekben foglaltak az irányadók.

1, A szállásfoglalási szerződés akkor jön létre, amikor a Vendég vagy képviselője a szolgáltatást a weboldalon megrendelte a személyes adatainak magadásával, az érkező vendégek pontos megjelölésével, az ASZF, és Adatvédelmi feltételek elfogadásával, az utazási és fizetési feltételek ismeretével a MEGRENDELŐ-t elküldte és a szállásdíj előleget megfizette. A foglalt apartmanra az előleg fizetése minden esetben megrendelésnek minősül, a visszaigazolásban megjelöltek és az utazási feltételek szerint.

2, A szállásajánlatok minőségét, a szolgáltatási díj összegét a www.horvatlaguna.hu weboldalon teszi közzé, pontos leírásokkal, fényképekkel alátámasztva, ezzel tesz eleget az utas tájékoztatási kötelezettségének a szállás közvetítések esetében. A foglalás folyamatában minden e-mailben megadott írásos ajánlat, visszaigazolás, kitöltött megrendelőlap, számlák, jelen szerződés részét képezik. Felek elfogadják, az e-mail formájában létrejött iratokat.

3, A szállás megrendelése után és az előleg beérkezését követően a visszaigazolás a következők tartalmazza: Az utazás pontos dátumát, a lefoglalt apartman típusát, az apartman pontos címét, átadásának pontos helyét és időpontját. A befizetett előleg összegét és befizetésének időpontját. A helyszínen fizetendő összeg mértékét és pénznemét, valamint a helyszínen fizetendő idegenforgalmi adó összegét, részletvevőkre bontva. A MEGRENDELŐ személyes adatainak kitöltésével, visszaküldésével és a Nyilatkozat elfogadásával igazolja a Vendég az Utazási feltételek megismerését és elfogadását, a szálláselőleg befizetésével az Utazási szerződés létrejöttét. A megrendelés elküldése után úgy tekintjük, hogy a szerződők akaratai megegyeznek. Az e-mailben küldött visszaigazolás megrendelésnek minősül.

4, A szállásfoglalási szerződés - függetlenül attól, hogy a szolgáltatásokat a Vendég valamely harmadik személy javára rendeli meg -, a Rozgonyiné Szemán Judit e.v. és a Megrendelőben megjelölt személy között jön létre. Az egyes szolgáltatások minőségét és a szállásárakat a www.horvatlaguna.hu weboldalon megjelenített tartalmak, ajánlatok tartalmazzák. A szállásdíj magában foglalja a megjelölt szolgáltatások árát. A helyszínen fizetendő adók (ifa) és költségek az ajánlatban külön kerülnek meghatározásra.

Fenntartjuk a jogot, hogy kivételes esetekben a tájékoztatóban foglaltaktól eltérjünk. Amennyiben a szerződéskötés után jelentős változás következne be, azonnal értesítjük az érkező Vendéget. Az értékesítéstől számított 3 munkanapon belül a Vendég elállhat a szerződéstől és kezelési költség felszámolása nélkül haladéktalanul visszafizeti számára a befizetett előleg összegét. Amennyiben a változást a Vendég elfogadja, a korábbi szerződés ezzel az új tartalommal jön létre, és a Vendég az ennek megfelelő szállás díjat fizeti.

5, A szállásdíj fizetésének feltételei, esedékessége:

A Vendég a MEGRENDELŐ weboldalon történő elküldésével elfogadja a szállásfoglalási feltételeket és vállalja, hogy a megadott határidőig befizeti a szállásdíj előleget.

Karin Gornjiban lévő apartmanok esetén: a fizetendő részvételi díj előleg a szállás díjának kb. 30%-a, melynek megfizetésére a foglalás elküldése után 2 napig van lehetőség. Az előleg átutalását forintban kérjük bankszámlánkra utalva. Mértékét, és az utalási adatokat a leadott foglalás pillanatában automatikusan küldött előlegbekérő levél tartalmazza. Megbeszélés és egyeztetés alapján lehetőség van az előleg későbbi időpontban történő megfizetésére. A fennmaradó szállásfoglalási díj megfizetése Karin Gornjiban a szállás átadásának - átvételének az időpontja. A fennmaradó összeget euróban kérjük fizetni. Az apartmanok elfoglalására jogosító visszaigazolás az előleg befizetését követően kerül megküldésre e-mailben. Ezt kérjük kinyomtatva magukkal hozni a nyaralás megkezdésekor.

A további településeken lévő apartman esetén: a fizetendő részvételi díj előleg a szállás díjának kb. 30%-a, melynek megfizetésére a foglalás elküldése után 2 napig van lehetőség. Az előleg átutalását forintban kérjük cégünk bankszámlájára utalva. Mértékét, és az utalási adatokat a leadott foglalás pillanatában automatikusan küldött előlegbekérő levél tartalmazza. Megbeszélés és egyeztetés alapján lehetőség van az előleg későbbi időpontban történő megfizetésére. A fennmaradó szállásfoglalási díj megfizetése Pakostaneban és Donji Karinban a szállás átadásának - átvételének az időpontja. A fennmaradó összeget Eur-ban kérjük fizetni. A apartmanok elfoglalására jogosító visszaigazolás az előleg befizetését követően kerül megküldésre e-mailben. Ezt kérjük kinyomtatva magukkal hozni a nyaralás megkezdésekor.

6, Kaució fizetésének feltételei: A Karin Gornjiban és Pakostaneban lévő apartmanok átadás-átvételekor 30 EUR kauciót kérünk, amit letétbe helyezünk, és amit a hazautazáskor természetesen visszaadunk, amennyiben az apartmant tiszta, rendes állapotban hagyják, illetve abban semmilyen komolyabb kár sem keletkezett.

7, Az Ifa -idegenforgalmi adó fizetésének feltételei:

Az Ifa mértéke a helyi Idegenforgalmi Hivatal által meghatározott összeg.

Karinban pedig felnőtt 1,5 euro/ éj, gyermek 12 év alatt ingyenes, 12-18 éves korig pedig 1euro/éj.

Pakostane-ban az ifa mértéke 12 év felett 1,5 eur/éj/fő.

8, Vendégeinknek a szállásdíjon, az idegenforgalmi adón, és a kaució megfizetésén felül semmilyen további költséggel nem kell számolniuk. Ágyneműhasználat, végtakarítási díj, rezsiköltség, klímahasználati díj, parkolás, kenu, kerékpárhasználat, kalkulálva van az apartmanok árában. A szállásfoglalási díj nem tartalmazza az utas és egyéb biztosítást. A biztosítás megkötéséről a Vendég egyénileg gondoskodik. Nem vállalunk felelősséget a Vendég és a vele utazók kiutaztatásáról, szállításáról, étkezéséről, ill. étkeztetéséről. Vendég, ill. a vele utazók vállalják, hogy saját maguk szervezik meg, és gondoskodnak a szálláshelyre való kijutásról, kiutazásról, az utazás típusáról és módjáról, továbbá saját maguk gondoskodnak az étkezésről, étkeztetésről.

9, A vendég, ill. a vele utazók vállalják, hogy az apartmant, szállást tisztán és megfelelő állapotban tartják, rendeltetésének megfelelően használják annak eszközeit, berendezéseit, és tekintettel vannak szomszédjaikra, továbbá vállalják, hogy a házirendben leírtakat szigorúan betartják. A házirend a www.horvatlaguna.hu weboldalon a „HÁZIREND” menüpont alatt megtalálható.


10, A szállásfoglalás megszűnésének eseti és jogi következményei:

Lemondási feltételek:

A Vendégnek jogában áll a megrendelt szállást lemondani. A lemondási időponton azt kell érteni, amikor az Vendég elállási szándékát kizárólag írásban a juditkukachorvatlaguna.hu email címre küldött elektronikus levelével bejelenti és azt e.v. tudomásul veszi.

Az apartmanokat biztosító partnereinkkel kötött megállapodásunk alapján lemondás esetén a befizetett előleg összegéből kezelési és adminisztratív költségekre az alábbi összegek fizetendők:

35 napon túli lemondás esetén a visszautalt előleg terhére minden esetben 5000 forint foglalási, ügyintézési és bankköltség kerül levonásra.

35 napon belüli elállás esetén a befizetett előleget nem áll módunkba visszautalni, mert az így üresen maradt apartmant már csak jelentős kedvezménnyel tudjuk értékesíteni.

Pakostane apartmanoknál a következő lemondási feltételek vannak érvényben:

35 napon túli lemondás esetén a visszautalt előleg terhére minden esetben 5000 forint foglalási, ügyintézési és bankköltség kerül levonásra.

35 napon belüli elállás esetén a befizetett előleget nem áll módunkba visszautalni, mert az így üresen maradt apartmant már csak jelentős kedvezménnyel tudjuk értékesíteni.

Donji Karin-i apartmanoknál a következő lemondási feltételek vannak érvényben:

35 napon túli lemondás esetén a visszautalt előleg terhére minden esetben 5000 forint foglalási, ügyintézési és bankköltség kerül levonásra.

35 napon belüli elállás esetén a befizetett előleget nem áll módunkba visszautalni, mert az így üresen maradt apartmant már csak jelentős kedvezménnyel tudjuk értékesíteni.

Megadjuk a lehetőséget a Vendégnek, hogy amennyiben a Foglalását nem tudja megvalósítani, akkor bármely pillanatban találhat más Vendéget a foglalásra. Az új vendég a foglalás összes feltételeit átveheti, ha elfogadja az általános feltételeket.

Ha rajtunk kívül álló okok miatt, elállunk a szerződéstől, a Vendég jogosult az eredetivel azonos értékű helyettesítő szolgáltatásra, ha ennek biztosítására lehetőség van. Ha a helyettesítő szolgáltatás magasabb értékű, a díjkülönbözet minket terhel, ha alacsonyabb értékű akkor azt a díjkülönbözetet a Vendég számára megtérítjük. Ha nincs lehetőségünk helyettesítő szolgáltatás nyújtására, akkor a befizetett előleget 100%-ban visszatéríti a Vendég részére.

Fenntartjuk a jogot, hogy kivételes és indokolt esetben a lefoglalt szálláshelyet kizárólag kategórián belül módosítsuk, vagy azonos jellegűre, értékűre cseréljük.

Amennyiben az Vendég a jelzett előleg fizetési határidőt nem tartja be, fizetési emlékeztető e-mail levelet küldünk. Válasz hiányában az előfoglalást töröljük a rendszerükből, melyről minden esetben e-mailt küld.

TOVÁBBI FELTÉTELEK

1, A szerződéses partnernél megrendelőnek tekintendő a foglalást intéző személy akkor is, ha név szerint más utasok számára is intézte a foglalást.

2, Ha a vendég a szállás elfoglalása után az ajánlatában nem szereplő, előre nem fizetett szolgáltatást vesz igénybe, annak árát a helyszínen kell megfizetnie.

3, Amennyiben az utazás vis major okok miatt (háború, járvány, terrorizmus, sztrájk, vagy elháríthatatlan természeti jelenségek) elmarad, módosításra kerül sor, akkor e.v. kártérítési felelősséggel nem tartozik. Természetesen ebben az esetben az előleg nem kerül visszautalásra.

4, Amennyiben a Vendég az szálláshelyen valamely szolgáltatást saját elhatározásából vagy érdekkörében felmerült okokból nem veszi igénybe, ( pl. hamarabb távozik) úgy más szolgáltatást vagy visszatérítést nem követelhet.

5, A vendég az általa okozott kárért közvetlenül felel a szolgáltatóval vagy más természetes személlyel, ill. hatósággal szemben.

6, A Vendég köteles az utazáshoz, ill. nyaraláshoz szükséges okmányokat magával vinni (személyi igazolvány vagy útlevél, visszaigazolás, kitöltött Ifa bejelentő lap, stb..), a vám és devizaszabályokat betartani, ezek elmulasztásából eredő károkért nem vállalunk felelősséget. A szállásfoglalásra történő jelentkezéskor nem vizsgáljuk annak tényét, hogy a jelentkezők a szükséges és érvényes úti okmányok birtokában vannak-e. Az ebből eredő utazás meghiúsulásért a felelősséget nem vállalunk.

7, A Vendégnek a lefoglalt szállással kapcsolatban "szerződés hibás teljesítése esetén" felmerülő észrevételeit a helyszínen - tulajdonosnál, magyar gondnokoknál - haladéktalanul jelentenie kell. Valamint a juditkukachorvatlaguna.hu email címre köteles azt írásban bejelenteni. A vendég a közlés késedelméből eredő kárért felelős. Amennyiben a vendég panasza a helyszínen nem nyer orvoslást, visszatérítési kérelmét a hazaérkezéstől számított 10 munkanapon belül írásban kell benyújtania. A kártérítés fizetéséről minden esetben e.v. dönt.

8, A szállás közvetítéssel kapcsolatban felmerülő vitás kérdésekben a felek előnyben részesítik a közös megegyezésre való törekvést.

 

 

 

 



Horvátországi nyaralás gyermekes családoknak Karin Gornjiban és Pakostaneban- Családi nyaralás Horvátországban 2012 óta.
Nyugalomra és pihenni vágyó baráti társaságok részére 2-4-5-6 fős apartmanjainkban.

 Rozgonyiné Szemán Judit: +36 20 9149166 - judit@horvatlaguna.hu, Rozgonyi Zoltán: +36 20 2081790, Sziromi- Nagy Tamás: +36 20 9947801

 

Horvatlaguna 2025